loading...
اف سی کاتالونیا
محمد حسین صادقی بازدید : 72 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (1)

ژاوی: از نیمکت نشینی خوشحال نیستم و سعی در تغییر وضعیت دارم

 ژاوی هرناندز، کاپیتان تیم بارسلونا روز پنجشنبه در یک رویداد تبلیغاتی مربوط به کفش های جدید آدیداس شرکت کرد و در مورد وضعیت فعلی خود در باشگاه و شکست 3-2 مقابل پاریسن ژرمن به گفتگو پرداخت.

ژاوی: از نیمکت نشینی خوشحال نیستم و سعی در تغییر وضعیت دارم

 ژاوی هرناندز، کاپیتان تیم بارسلونا روز پنجشنبه در یک رویداد تبلیغاتی مربوط به کفش های جدید آدیداس شرکت کرد و در مورد وضعیت فعلی خود در باشگاه و شکست 3-2 مقابل پاریسن ژرمن به گفتگو پرداخت.

بنا به گزارش AS، ژاوی گفت: "در بازی هایی مثل دیدار مقابل پاریسن ژرمن، اشتباهات می توانند برای شما گران تمام شوند و ما اشتباهات زیادی مرتکب شدیم، که شامل اشتباه روی ضربات شروع مجدد و از دست دادن توپ در مناطق کلیدی زمین می شود. ما خیلی خوب بازی نکردیم اما شایسته یک تساوی بودیم. این یک افتضاح نیست؛ و احساسات حول باشگاه مثبت است. ما در مسیر درست قرار داریم."

ژاوی در اشاره به نقش کمتر خود در تیم فصل جدید گفت: "من از نیمکت نشینی خوشحال نیستم، و می خواهم هرچقدر که ممکن است بازی کنم و وضعیت فعلی را تغییر دهم. اما تیم در اولویت است و این مربی است که تصمیم می گیرد. از نظر من این وضعیت دراماتیکی نیست و من تلاش خواهم کرد تا با تغییر آن احساس مفید بودن بیشتری داشته باشم. از اینکه در بارسلونا ماندم خوشحال هستم. من با هیچگونه نقشی در کنار لوئیز انریکه موافق نیستم."

ژاوی در مورد دیدار بعدی بارسلونا که مقابل رایو وایکانو خواهد بود [تیمی که فصل گذشته به اولین رقیب بارسلونا در 5 سال اخیر تبدیل شد که مالکیت توپ بیشتری در بازی داشته است]، گفت: "پاکو خمز برای فوتبال یک مربی فوق العاده است. او شجاع است و در همه چیز ساکن نیست. ما احترام زیادی برای او قائل هستیم. رایو برای کنترل توپ به میدان خواهد آمد و ما باید توپ را از چنگ آنها خارج کنیم. این یک بازی سرگرم کننده خواهد بود."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط غم بی پایان در تاریخ 1393/07/11 و 10:21 دقیقه ارسال شده است

وب عالی دارین من سعی میکنم سر بزنم
به وب منم سر بزنین


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دلیل شکست های اخیر بارسا؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 685
  • بازدید ماه : 2,502
  • بازدید سال : 11,663
  • بازدید کلی : 41,999