loading...
اف سی کاتالونیا
محمد حسین صادقی بازدید : 71 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

 

دیگو کوستا، مهاجم 25 ساله تیم چلسی سرانجام پس از 25 ضربه و 514 دقیقه بازی کردن برای اسپانیا، موفق به گلزنی شد. تاکنون هیچ مهاجمی در تاریخ اسپانیا انقدر دیر گلزنی نکرده بود.

 

دیگو کوستا، مهاجم 25 ساله تیم چلسی سرانجام پس از 25 ضربه و 514 دقیقه بازی کردن برای اسپانیا، موفق به گلزنی شد. تاکنون هیچ مهاجمی در تاریخ اسپانیا انقدر دیر گلزنی نکرده بود.

بنا به گزارش AS، کوستا اذعان کرد که فشار روی او قبل از دیدار با لوکزامبورگ، کم کم باعث آزارش می شده است. در پایان بازی او در گفتگو با TVE عنوان کرد: "این مرا اذیت می کرد. این مسئله روی ذهن من بازی می کرد و شکست هفته گذشته تیم نیز واقعاً اذیت کننده بود. این گل یک جان تازه به من بخشید."

گل: "توپ تغییر مسیر داد و به من رسید و من تنها باید آن را وارد دروازه می کردم."

دل بوسکه: "من باید از مربی به خاطر حمایتش تشکر کنم. با هر بازی او فرصتی تازه به من می داد.

منبع : Tarafdari.com

منبع اصلی : As.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دلیل شکست های اخیر بارسا؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 776
  • بازدید ماه : 2,593
  • بازدید سال : 11,754
  • بازدید کلی : 42,090