loading...
اف سی کاتالونیا
neymar بازدید : 109 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

 

بارسلونا فردا در هفته هفتم لالیگا در زمین رایووایکانو به مصاف این تیم خواهد رفت. وضعیت بارسلونا پس از شکست در مقابل پاریس سنت ژرمن به خوبی هفته های گذشته نیست و لوئیس انریکه انتقاداتی را متوجه خود می بیند.

 

بارسلونا فردا در هفته هفتم لالیگا در زمین رایووایکانو به مصاف این تیم خواهد رفت. وضعیت بارسلونا پس از شکست در مقابل پاریس سنت ژرمن به خوبی هفته های گذشته نیست و لوئیس انریکه انتقاداتی را متوجه خود می بیند.

او در نشست خبری خود گفت:" در مقابل انتقادات اخیر واکنشی نشان نمی دهم و موضع من خنثی است. می دانم در چه تیمی مربیگری می کنم. در این فوتبال به همه چیز رسیده ام. جبهه گیری در مقابل انتقادات، نه مورد علاقه من است و نه در سسستم مربیگری من جایی دارد.

روی عملکردم در باشگاه تمرکز کرده ام اما باید بدانید که همیشه اولین منتقد خودم هستم.با این حال بخاطر یک نتیجه منفی، ایده های خودم را تغییر نمی دهم"

انریکه در مورد بازی فردا مقابل رایو گفت:"بازی با رایو مثل دیگر بازی ها حساس است و در ارزیابی عملکرد من به عنوان مربی، محاسبه خواهد شد. از وقتی پاکو هدایت این تیم را بر عهده گرفته از شکل بازی این تیم خوشم می آید. بازی با رایو مسلما متفاوت از بازی با پی اس جی خواهد بود.

رایو هم روبروی ما از پرس و دفاع منطقه ای استفاده خواهد کرد. پاکو الگوی من در دادن انگیزه و دگرگون کردن شکل بازی بازیکنان است. از رایو و مربیش خوشم می آید"

انریکه در مورد وضعیت بازیکنان مصدوم بارسا گفت:" رافینیا تا فردا آماده بازی خواهد شد. مصدومیت او برطرف شده. وضعیت فرمالن کمی فرق می کند. او مدتها مصدوم بوده و نمی خواهم در مورد او ریسک کنم. او همچنان به تمرین ادامه می دهد با این حال در مورد او هم مساله نگران کننده ای وجود ندارد"

سرمربی بارسلونا در مورد پیکه و ژاوی نیز عنوان داشت:" از دعوت پیکه به تیم ملی خوشحال شدم.نشان می دهد که ما چه بازیکنان خوبی در اختیار داریم. وضعیت او مثل دو دفاع دیگرمان است. نظر من نسبت به او عوض نشده است.

در مورد ژاوی هم باید بگویم که فرقی نمی کند یک بازیکن 20 ساله باشد یا 34 ساله. نیمکت نشینی هر بازیکنی را ناراحت می کند.همه می خواهند به تیمشان کمک کنند. روزی که او بازی می کند، جالب است که شما از من در مورد دلیل بازی نکردن اینستا و راکیتیچ سوال می کنید."

انریکه در پاسخ به انتقاداتی که پدر بوژان کرکیچ به وی وارد داشته است چنین گفت :" به من انتقاد می کنند که اجازه ورورد اندیشه های دیگر به ایده های خودم را نمی دهم و در باشگاه را به روی دیگران قفل کرده ام. من به این انتقادات احترام می گذارم ولی با آنها موافق نیستم.

من سگ نگبان باشگاه بارسلونا نیستم. یک هدف دارم و آن هم به جای گذاشتن بهترین نتایج در بارسلونا و گرفتن بهترین بازی از شاگردانم است. مطمئنا در این راه اشتباهاتی نیز خواهم داشت"

در پایان، سرمربی جدید بارسا در مورد مسی گفت:" مسی در زمین بازی، آزادی عمل تام دارد چرا که قصد ندارم توانایی های او را محدود کنم. اما این مساله فقط در زمین بازی است و نه در فضای رختکن و محل تمرینات

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دلیل شکست های اخیر بارسا؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 254
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 9,345
  • بازدید کلی : 39,681